Blog

Tabelitest loobumine: Miks peaksite liikuma Excelist HubSpot CRM-i

Written by Sales Operations | 14.06.2023 14:26:46

Digitaalne ajastu on toonud kaasa muutuse viisis, kuidas ettevõtted oma tegevust juhivad. Üks märkimisväärsemaid muutusi on olnud üleminek traditsioonilistelt tabeltöötlustööriistadelt, nagu Microsoft Excel, robustsematele ja intuitiivsematele süsteemidele, nagu kliendisuhte haldamise (CRM) platvormid. Nende hulgas on HubSpot CRM kerkinud ettevõtete, kes soovivad oma müügi- ja turundustegevust tõhustada, eelistatud valikuks. See artikkel käsitleb põhjuseid, miks peaksite kaaluma üleminekut Excelist HubSpot CRM-i. 

Exceli piirangud tänapäeva ärimaastikul

Excel on olnud aastaid ettevõtete lahutamatu osa, pakkudes platvormi andmete salvestamiseks, korraldamiseks ja manipuleerimiseks. Kuid kui ettevõtted kasvavad ja nende tegevus muutub keerukamaks, hakkavad Exceli piirangud esile kerkima:

  1. Ebapiisav koostöö: Excel ei toeta reaalajas koostööd. See võib põhjustada segadust, kuna sama dokumendi erinevad versioonid võivad olemas olla, muutes andmete terviklikkuse säilitamise keeruliseks.

  2. Piiratud juurdepääs: Exceli faile talletatakse tavaliselt kohalikes masinates või serverites. See tähendab, et kaugjuurdepääs võib olla keeruline, mis on muutunud eriti ilmseks praegusel kaugtöö ajastul.

  3. Andmehalduse väljakutsed: Kui andmete maht suureneb, muutub andmete haldamine ja analüüsimine Excelis üha aeganõudvamaks ja vigadele vastuvõtlikuks.

  4. Automaatika puudumine: Excel nõuab andmete sisestamiseks ja värskendamiseks manuaalset sisestust, mis võib olla nii aeganõudev kui ka vigadele vastuvõtlik. See võib põhjustada ebatõhususi ja ebatäpsusi andmehalduses.

  5. Integratsiooni puudumine: Kuigi Exceli saab teatud määral integreerida teiste süsteemidega, ei paku see CRM-platvormide poolt pakutavaid sujuvaid integratsioonivõimalusi.

Kui soovite rohkem teada saada, küsige meilt.

HubSpot CRM-i võimsus

Kui Excel jääb mitmes valdkonnas lühikeseks, siis HubSpot CRM särab. Vaatame, kuidas:

  1. Koostöö on lihtne: HubSpot CRM toetab reaalajas koostööd. Meeskonnaliikmed saavad samaaegselt vaadata, uuendada ja analüüsida kliendiandmeid, tagades, et kõigil on kõige värskem teave.

  2. Juurdepääs ja pilvepõhisus: HubSpot CRM on pilvepõhine, mis tähendab, et saate oma andmetele juurde pääseda igal ajal ja igal pool. See on eriti kasulik tänapäeva kaugtöökeskkonnas.

  3. Tõhus andmehaldus: HubSpot CRM pakub lihtsasti kasutatavat liidest suure hulga andmete haldamiseks. See pakub täpseid otsingufunktsioone ja filtreid, mis muudavad vajaliku teabe leidmise lihtsaks.

  4. Automaatika võimalused: HubSpot CRM-il on sisseehitatud automaatika funktsioonid. Andmesisestuse, järelmeilide ja ülesannete meeldetuletuste automatiseerimine vähendab inimliku vea riski ja säästab aega.

  5. Sujuv integratsioon: HubSpot CRM-i saab integreerida paljude teiste süsteemide ja platvormidega, sealhulgas e-posti turundustööriistadega, sotsiaalmeedia platvormidega ja teiste teie ettevõtte poolt kasutatavate tarkvaradega. See võimaldab ühtset vaadet teie kliendisuhtlusele ja andmetele.

Kui soovite rohkem teada saada, küsige meilt.

Üleminek: Excelist HubSpot CRM-i üleminek

Excelist HubSpot CRM-i üleminek võib tunduda hirmutav, kuid hoolika planeerimise ja teostusega võib protsess olla sujuv ja teie ettevõttele kasulik. Siin on mõned kaalutavad sammud:

  1. Hinnake oma vajadusi: Määrake, mida teie ettevõte CRM-ist vajab. See võib hõlmata kliendisuhtluse jälgimise võimalust, aruannete koostamist, ülesannete automatiseerimist või integratsiooni teiste süsteemidega.

  2. Valmistage oma andmed ette: Enne andmete Excelist HubSpot CRM-i liigutamist on oluline oma andmeid puhastada. See hõlmab dublikaatide eemaldamist, ebatäpsuste parandamist ja andmeformaadi standardiseerimist. See on ka hea võimalus otsustada, millised andmed on ülekandmiseks olulised.

  3. Viige läbi koolitus: Teie meeskonna koolitamine on ülemineku sujuvuse tagamiseks hädavajalik. HubSpot pakub mitmesuguseid ressursse jakoolitusprogramme, et aidata teie meeskonnal end kurssi viia.

  4. Konfigureerige HubSpot CRM: Konfigureerige HubSpot CRM vastavalt oma ettevõtte vajadustele. See võib hõlmata kohandatud väljade seadistamist, tehingute etappide määratlemist ja automatiseerimise töövoogude seadistamist.

  5. Impordi andmed: Kui teie andmed on puhastatud ja teie CRM on seadistatud, saate importida oma andmed Excelist HubSpot CRM-i. HubSpot pakub juhiseid ja tuge selle protsessi abistamiseks.

  6. Jälgige ja kohandage: Pärast üleminekut on oluline süsteemi jälgida ja vajadusel kohandusi teha. See aitab teil oma CRM-ist maksimumi võtta ja tagada, et see vastab teie ettevõtte vajadustele.

Üha digitaalsemas ärimaastikul tähendab konkurentsivõimeliseks jäämine uute tehnoloogiate kohanemisvõimet. Kuigi Excel on teeninud ettevõtteid hästi minevikus, on üleminek robustsematele, pilvepõhistele platvormidele nagu HubSpot CRM muutumas vajalikuks. Mitte ainult ei käsitle HubSpot CRM Exceli piiranguid, vaid see pakub ka täiendavaid võimeid, mis võivad suurendada tootlikkust, tõhusust ja tulude kasvu. Niisiis, kas olete valmis liikuma Excelist HubSpot CRM-i?

Kui soovite rohkem teada saada, küsige meilt.